ayseyma_omer Kızlar faturanız kac geldi bize 2200 geldi komsuma 600 gelmiş onun da bebegi var anlamadım bize mi cok geliyor ona mı az geliyor 🤷
ayseyma_omer [silindi] eski ama bakımını yeni yaptırdık. Bu yıl taşındık ev eski diye bakımını yaptırdık kombinin peteklerin falan ama yeterli olmamıs galiba 🥴
Nare-21 ayseyma_omer bende 60 derecede çalıştırıyorum koridorum baya büyük zor ısınıyor bana 2.600 geldi
bebeksu0 Nare-21 konu ile alakasız ama kullanıcı adınız nare sizinmi bebeğinizinmi 😇 bende kızıma nare ismini koyacağım ilk kez burda gördüm
ElifKarata ayseyma_omer 22.5 23 yakıyorum evin soğukluğuna göre geçen ay 650 geldi bu ay kaç gelcek bakalm
Kadik59 Ezgisrerkli Benimde bütün peteklerim açık evimde büyük montalama yok anca böyle ısınıyor ama fatura düşük geliyor.