Dilarakaan Kızlar selam gaz ve şişkinlik durumu yaşıyorum eminimki bir çoğunuzunda yaşadığı bir durum varmı ilaç dışında bir tavsiyeniz ? Özellikle geceleri çok rahatsız oluyor insan 😕
Annesininbalbocugu Dilarakaan Yukarıda kalsın diye yazıyorum Hiç bir bilgim yok Keşke bir çözüm olsada yapsak 😔
Tazee-annee Dilarakaan sicak su torbasi aliyorum ben ayaklarimin altina gunduz otururken bide gece kalin havlu coraplardan giyiyorum bileklerimi sıkmasin diye lastiklerinide kestim sicacik yatiyorum gece ve cok iyi geliyo ayakalri sicak tutunca cok sukur sorunum kalmadi benm dene mutlaka
Nursen21 Dilarakaan bol bol ılık su iç bana iyi geliyor Ve birde akşamları geç yemek yeme Meyvede çok gaz yapar akşamları yersenüstüne hareket et ve bol ılık su iç
Nursen21 Dilarakaan inşallah faydası olur Ben kalorifer peteğinin üzerine bırakıyorum baya ılık oluyor içiyorum