Ben de yeni başlamıştım 2 seans gittim daha baya da azalma yaşadım. Ama bu ay hamile olduğumu öğrendim gidemem herhalde daha doktoruma soramadım. Bir de bilginiz varsa eğer salona hamileyim dersek bir daha devam edebilio muyuz acaba yoksa ücret iadesi falan mı oluyor? Ben neslim güngene gidiyorum.