180220 ben beş defa uzun yolculuk yaptım ikisinde riskli gebeliktim arabanın arkasında yatarak gittim ve döndüm, diğer 3 yolculuğumda da arabanın arkasında yattım ve 1.5 saatte ya da 2 saatte bir mola verip yürüdüm, sizin yolculuğunuz çok uzunmuş bu yüzden 2 ya da 3 saatte bir durarak 10 dk kadar yürüseniz iyi olur riskli gebelik değilseniz korkmayın ama yürümekte fayda var neden yürüyün diyorlar çünkü hamilelikte yolculuk esnasında sallanarak uzun süre oturmak tehlikeli pıhtı atabilir bu yüzden mola veriip yürüyün riskli gebelik değilseniz benim gibi yatmanıza gerek yok