HelloooMomy Kızlar 9. Testi değerlendirdik ama 10 degerlendirmedik bugün 11. Gün ve çatlama olmuş mu değerlendirelim mi bilemedim. Sizce çatlama olmuş mu?
yuksell07 HelloooMomy çatlamış bu günü değerlendir derim ve yarım saat 40 DKK kalkma yat ayaklarını havaya kaldir poponun altına yastık koy inşallah olur 🤲
3438FG HelloooMomy Evet bende bu testle hamile kaldım. İlk kullanımda. Çokta güvenilir bence. Bende hiç yanıltma yapmadı, kullanan çevremde de hiç duymadım yanılttığını. Hatta gebelik testide çok hassas
akkrn Ben de bu markayı kullanıp gebelik sonucu aldım bence güvenilir 🥰 çatlama sonda olmuş gb kafanız karışırsa minnakkurabiyeler siye instada sayfaları var ona da görsel atıp sorabilirsiniz
HelloooMomy akkrn ona yazdım ama dönüş yapmadılar 😔 Benim şuan yumurtlama dönemimde olduğum aslında çok belli. Kasık ağrım akıntım vs çok fazla. Bence bende de tuttu. Bir de 9. Günde yumurtlama oldu. Normalden erkenmis. İnşallah bebiste tutar ☺️❤️
HelloooMomy 3438FG bence benimde şuan yumurtlama dönemim. Belirtilerim tutuyor. Sadece Çatlamayı kaçırmak istemiyorum ☺️❤️