Bgusta Arkadaşlar komik gelicek belki ama 😂😂 sabah 8 bucukta saglik ocagina gidicem kan idrar ve seker yuklemesi için. Inanir misiniz uyuyamadim ve cokkkk acım 😭 su içiyorum sadece.. 12 den beri agzima bisey surmedim. Ama nasil bu kadar aciktim ben de anlamadim. Nefis işte. Seker yüklemesi yaptirmis olan arkadaslar kac saat daha ac kaliniyo yuklemeden sonra? Bir de nasil işliyor nasil oluyor bilgilendirebilir misiniz saglik ocaginda yaptirmis olanlar 🤗
Minikdunyam Bgusta ben 50 gr ve 100 gr yaptırdık ama o 100 gr resmen gece 12 den gündüz 3 e kadar sürdü açlık düşün
momtobe8 Su da içmemek gerekiyor. Yuklemeden önce kan alınıyor şeker ölçülüyor. Sonra 50mg yukleme yapılıyor. 1 saat yemek içmek yok ama şekerli içecek tokluk yapıyor biraz, 1 saat sonra tekrar kan alınıyor, bitiyor. Eğer 50 mg sonucu yuksek çıkarsa başka bir gün 100 mg yukleme yapılıyor. Onda 1 er saat arayla 3 kere kan veriyorsunuz. Yani 3 saat aç ve susuz kalıyorsunuz.
Bgusta Bosu bosuna ac kaldim hanimlar 😭😭 suan saglik ocahindayim ve seker yuklemesi yapmadklarini hastaneye gitmem gerektiğini soylediler. 😭😭 hastane icinde randevu gerekir dimiiii😭
OgretmenEva Bgusta sağlık ocağında yapıldığını kim söylemişti size? Hastaneden randevu alıp doktorunuzun yönlendirmesi lazım
Zmraemr Tamamen psikolojik mi bilmiyorum ama ac kalacaksın denildiği an sartlaniyoruz sanki😊 konuyla alakasız ama idrar enfeksiyonu icin dr şase vermişti sabaha kadar lavaboya çıkma ama oyle bir psikoloji var ki gelmeyen idrar geliyordu 😁
Bgusta Zmraemr yaaaaa idrar enfeksiyonumda var ve sirf idrar tutma olayi yüzünden o ilaci almaya tirsiyorum ama tabi ki alicam kacari yok😄
Bgusta Zmraemr zaten oyle yemek yememem gerekiyor yaaa inadina midem kaziniyor ve sonuucc mide agrisi😂
Bgusta OgretmenEva ozele gidiyorum normalde doktorum kagit yazdi ama burda yaptir orda yaptir demedi ben internete bakarak yanılttim kendimi malesef.
mineeeee Bgusta iki kez kan alındıktan sonra fazla şekerli şeyler yememen gerekiyor çünkü şeker yeterince yüklenmiş oluyor vücuda