saripapatyam_1 İyi akşamlar kızlar kuzenim 10 haftalık hamile ense kalınlığı 2.2 cıktı doktorlar biraz süphelendiler 12. Haftada ikili tarama testi verecek böyle cıkıpta sonradan ikili tarama testleri negatif cıkan var mı?? İlk gebeliği biraz korktuk açıkcası 🤲🏻🥹
tgbmerve saripapatyam_1 bence başka Dr a gidin ultrasondan bile farkediyor hemen strese sokma bebeğini etkilenir annesi ☺️
Bal2024 saripapatyam_1 benımde geçen hafta bakıldı 1.7 cıktı doktoruma sordum 2.5 üzeri rısklı geçiyor dedı
ceydaa35 saripapatyam_1 2.65 çıkmıştı bizimde ense kalınlığı 11 12. haftalarda ikili testimde orta riskli çıktı bizde daha sonra perinatoloğa gittik 14. hafta gibi ben ense kalınlığını daha az ölçtüm dedi ama fetal dna yaptırın dedi yaptırdık temiz çıktı şükür sonra doktorumu değiştirdim en son 18 haftada gitmiştim ense kalınlığı normal gözüküyor dedi ödem oluşmuş ve inmiş olabilceğini söyledi içinizi ferah tutun sizde🙏🏻
saripapatyam_1 Zeynep1121 10. Haftada mı cıktı canım ikili taramada mı ay ne bileyim her doktor ayrı bişey söylüyor
saripapatyam_1 tgbmerve Teşekkür ederim düşüncen için🤲🏻🌸 doğru söylüyorsun ama işte ilk gebelik olunca pek bilgimiz de yok biraz korktuk🌸
tgbmerve saripapatyam_1 benimde ilk gebelik ama ablamla kuzenimi gereksiz strese sokup gebeliklerini mahvettiler , sağlıklı çocukları . Allah’tan ablam direk perinatologa gitti Dr da sorun yok demişti.
Kopuklublog 2.6 çıktı. Daha önceki gebeligimde kromozomsal sıkıntı yaşandığı için ikili test yaptırmadan direk fetal dna ya yönlendirdi doktorum. Çok şükür temiz çıktı içiniz ferah olsun