Ykarakus doktorunla konuş bu konuyu mutlaka.. o haftalarda bende düşük tansiyon problemi yaşıyordum hatta baya düşüyordu 7-4 lere fln. Sürekli yanımda tuz taşımamı söyledi, ayran içiyordum deli gibi tuzlu. 35. Haftamdayım ödem olmadı çok şükür. Ama doktorundan onay almadan tuz miktarını çok artırmanı önermem, başka zararları da olabilir çünkü..