yagmurrrra Yakut16 hayır hiç sancı yok bebek hareketsiz gözüküyor uyuyor mu acaba? Doktor tekrar nst isteyebilir haftanız kaç?
Yakut16 yagmurrrra şu an hastanede yatıyorum sabah çok sancım vardı Şu an Evet bebekler o zaman yaptırdığında çok hareketliydı34 haftalık hamileyim ciğer Geliştirici yapıldı