Caganbebek
Sabah kontrolüm var tam 37 haftalığız. Gece yatmadan önce bikaç kez sancı gibi bişeyler oldu 😬 telaş yaptım o yüzden düzgünce uyuyamadım kalktım televizyon izliyorum kaç saattir mide yanması bende de var şu an ve hiç geçmiyor sinir oluyorum 😥
Cihan
Grip oldum geceden beri kulak burun bogaz ve diş agrısı cekiyorum elimde olsa kulak ve bogazımı kaşımaktan yırtıcım nerdeyse burnumda cok tıkalı nefes alamıyorum berbat bir gece gecirdim😞😒
Deniz34
Gamze_yavrukus
35 haftalığız ve alt tarafta bir adet sancısı gibi bir şancı var ve belimden geliyor belime aşırı bir baskı var bu beni uyutmuyor acaba dogummu başlıyor endişesiyle uyuyamiyorum🙁🙁 ilk hamileliğim olduğu için hiç anlayamıyorum nasıl olduğunun 🤔🙁😕
HasretEmre
Günlerdir uyumuyorum gözümü kapattığım an basıyor tekmeyi 30weeks yidin bizi yidin 😔
Bgusta
Yok anam uyku muyku yok.
Buseamaikizlerburcu
Deryadeniz63 normal bekliyorum cnm