Arkadaşlar yaşadığım şehirde yeni şehir hastanesi açıldı ama henüz bazi şeyler tam oturmamış durumda. 35+3 haftaligiz attık takip her hafta yapılacak bugün muayene vardı haftaya bugün çıktığım Dr yokmuş sonraki hafta burdayım dedi. Randevu açılınca al bana dedi ama önümüzdeki hafta da gitmem gerektiği için başka Dr a aldjm sonraki hafta için diğer Dr a randevu alamıyorum bunun başka bi çözümü varmi bebeğin suyu sınırda Dr 3 hafta idare eder ama takioli olman lazım dedi. Hastanenin ayrıca ameliyathanesi daha faaliyete geçmemiş o sıkıntı da var çıkmazdaym şuan