s_koc Kızlar asla bitmiyor ,11 hafta oldu hala bitmiyor sabahtan akşama kadar, yemek yedikten sonra da metalik tat geliyor ne içsem ne yesem geliyor o da midemi bulandırıyor bunun çözümü nedir ne zaman geçecek hayat kalitem düştü resmen😖😖😖
ponck-123 s_koc prilam kullanıyor musun o iyi geldi bana 24 haftalığım hala kullanıyorum bulantım oluyor
Derya5546 s_koc 13 haftalık gebeyim hergun her akşam serum yiyordum mide bulantilarindan PRİLAM pirizin ne varsa denediler fayda etmedi en sonunda bı ilaç yazdılar o fayda ettigunde 2 tane al dedi doktor ama pahalı bir ilaç olduğu için gunde2 tane alırsam 5gu. Yetiyor sadece ilaç o yüzden günde 1kere alıyorum 10 gün gidiyor rahatlatıyor beni eğer istersen öneririm ama devlet karşılamıyor bu ilacı özlmis 10 gün kullanıyorsun 560 TL 😥 yazık günah okadar para ama çok kötü oluyorum icmeyince bende hemen biran önce bitsin istiyorum bulantılarım
s_koc Bebekkkk ben ilk gebeliğimde neredeyse hiç yaşamadım, bu sefer bi sn bile düzelmiyor. Geçmesine günnsayıyıorum ilk trimester bitse de geçse diye ama daha uzun yaşayan varmış 😖
s_koc ponck-123 kullanıyorum canım başındannberi neredeyse o kadar uzun zamandır kullanıyorsun ve geçmedi mi😖 bana pek etki etmiyor zofer de prilam da
ponck-123 s_koc ya dozunu arttırdınız mı peki ben gece uyumadan 2 tane içiyorum çok kötü olduğum zaman sabahta iki tane iç demişti Dr m 5 adete kadar içilebilir
arzuhasan Bana da hiçbirşey fayda etmedi ilaç içemiyordum bile ama ağzımı burnumu kapattım gece yatmadan 2 sabah 1 şeklinde almaya zorladım kendimi düzenli kullanınca fayda etmeye başladı azaldı geceleri içmiyim dedim sabahları içerim dedim hemen eskisi gibi kusmaya başladım inatlaşmaya gerek yok o kadar insan kullanıyor bu ilacı sonuçta kusarken o kadar kasılıyorum ki bebeğe bi zarar gelecek diye aklım çıkıyor 9 ay bile kullanan biliyorum bu ilacı bişey olmuyor bende çok direndim ama daha çok zarar verdiğimi düşünmeye başlayınca pes ettim
s_koc arzuhasan ben prilamı düzenli kullanıyorum ama sabah 1 tane daha atmıyorum geceden 2 sefer atıyorum arttırınca işe yarıyor mu ?
Derya5546 s_koc yazdım ilacın ismini😍😍😍bunu kullan bana sukretceksin 😂 benim bünyem 1 tanesini kesiyor ama seninkini kesmezse 2 tane al sabah akşam olarak ama ağır bır ilaç demisti eczane inşallah ise yarar beni kac kere hastaneye yatırdılar kaç gün kaldım mide bulantilarindan ,hergun acile gidip serum yiyordum en sonunda bunu yazdı özel hastane devlet çekeceksin yapacak bişey yok yazabildigim ilaçlar bunlar demişti keşke önceden gitseymisim özele diyorum okadar eziyet çektim🥺
Mervepera s_koc prilam günde 4 olacak sekil de içtim hiçbirsey yapmadı aynı sekildeyiz zofer 8 mg verdi az daha rahatım etkisi geçene kadar yine buna şükür ediyorum kimi 4 mg içiyormus 8 mg dene olmadı 😭
s_koc Mervepera benimki 4 mg idi prilamı da 2 adet yazmıştı dr uma sorayım olmadı bana da bu sekilde yazsın asla fayda etmiyor bir de premesis ve onzyd diye ilacım var onlar da etkisiz eleman😅
Cerenbelis1 s_koc canım bi zaman sonra geçiyo ama prillam kullanmasam gene kusarım 34 hafta olucam yarın
Mervepera s_koc zofer i 8 mg yapmayı sor o zaman bi canım inşallah işe yarar bende 4 mg içsem işe yarayacagını sanmıyorum Prilam 4 tanede içsen işe yarayacagını sanmıyorum bende ha içtim ha içmedim aynı etkiyş verdi 4 tane içmeme ragmen bide uyku yaptı elden ayaktan kesildim habire yataktaydım
Derya5546 s_koc doktorum günde 2 tane iç dedi ama eczane günde 1 tane iç çok bulantin olmazsa bidene dedi ağır bir ilaçmis bebeğe hiç bir zarari yokmuş 🤭 ben gece yatmadan içiyorum 1 tane ama sana kalmış nasıl icicrgin ister sabah iç ister yatmadan sabah hiç içmedim gece basladim oyuzden mi bilmiyorum ama akşama doğru hafif bı bulantım başlıyor ama ayilacak bayılacak kadar değil sabahada cesaret edemiyorum geçmeye bünye geceye alistiysa diye 🥹