gamzecgr Bebekkkk doğumdan 3 gün sonra kullanmaya basladim hiç yara vs olmadı lansinohu sürüyordum normalde ama gümüş kapak en iyisi
Patatesliyumutta Doğurduktan sonra kullandım ben, 2 hafta kadar sürekli kullandım hiç yara acı çekmeden emzirme sürecine başlamış oldum şuan kullanmıyorum mesela
Bebekkkk Patatesliyumutta ya bi kaç hafta önce kullanın diyorlar da merak ettim kullanan va emı diye çok sağolun