bsrm Merhabalar bisey danismak istiyorum daha once basima hoc gelmedi. Genital bolgemde dis dudakta kucuk sivilce gibi bisey var ve aciyo ama sivilce gibi irinli degil sigil gbi etlide degil anlayamadm sigil olabilir mi ve agri yapiyo sigil agri yapar mi yardmci olirsaniz cok sevinirim
Atlarlayasayan bsrm benim eşimde vardı anestezi olmadan yaktırdı ama tekrar çıktı tekrar yaktırdı falan derken krem tesavisi yaktırma 1 yıldan uzun devam etti anca geçti.hemen geçmşyor yani
Ebraradinn Maalesef yapar benimde ufacık sivilce gibiydi zamanla uçlanmaya başladı ağrı ve kaşınma yapıyor benim psıkolojim bozuldu doğumdan önce müdahele edilmiyor şakın elleme koparma ben kopardım çoğaldı
Halimelis Gebeyken müdahale edilebiliyor ben anestezi teknisyeniyim ve bir çok gebeyi genital siğil yani kondilomdan dolayı uyuttuk sıkıntı olmuyor ama bu işlem siğili bitirmiyor yani vucüt direnci düştüğünde tekrar çıkabiliyormuş sadece kötü görüntüyü yok ediyor aynı uçuk gibi o virüs vucüdunuzda kalıyor tekrarlama ihtimali var ama normaldoğum yapamazsınız bebeğede bulaşabilir doğum sırasında
Emis Halimelis bende genital siğil vardı doktorum anestezi olmadan yaktı. Ve normal doğuma engel olmadığını bebeğe geçme riskinin düşük olduğunu söyledi. Bende her yerde araştırdım ama sezeryanı öneriyorlar ne yapmalıyım ?
bsrm Halimelis oeki agri yapar mi bu sigiller benim ki asiri agri yapiyo yaniyo gbi . Yoksa ciban mi acaba diyorm
Halimelis Emis nasıl dayandınız demekki azmış benim gördüklerim çoktu ben normal doğuma engel diye biliyorum
Emis Halimelis ablamda hemşire araştırdı doktorlarına sordu onlarda sezeryan dediler ama beni doktorum normal diye ısrarcı yaşım küçük ve ilk gebeliğim olduğı için açıkçası bende bebeğime bir şey olmasından korktuğum için sezeryan istiyorum