Htcnur bence Dr a danaisin hem progestan fitil başlayabilir hemd e gerekli ise iğne , benim tatlı tatlı böyle kasik ağrılarım vardı hep ama ben ne sordum ne onemsedim iki kere kanamm oldu , fitil ve iğne başlandı ara verildi iyi diye hooop 3 gunsonra tekrar başladık amannn. Geçen hafta cuma hafif hafif sancı var öğleden sonra pik yaptı acil bir Dr a gittik rahim kasilmalari bebeği aşağı itiyormus , şimdi daha sık kontrol istendi Dr dediki senin sancin hep var sen farkında değilsin ne bilim dedim gaz sancısı gibi idrara sıkışmış sancı gibi gün içinde ara ara oluyor benimde geçiyor diye önemsemedim ama şuan iki haftada bir kontrol ve günlük iğne ile devam daha 12+4 um