Lena94 Kızlar selam 10 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolüm vardı bebeğin ense kalınlığı 2.2 çıktı. Doktor 2 hafta sonra 12 haftalıkken ikili tarama testi yapıcak. Böyle olupta daha sonra ikili tarama testinde düzelen var mı?
tgbmerve Lena94 yalnız 10 haftalık için çok erken bu nerden çıktı , buna bakmak için bebeğin belli bir Crl buyuklugune gelmesi gerekiyor. Strese lütfen girmeyin aman yani. Kafanıza takiliyorsa 12. Haftada perinatologdan direk muayne alın içiniz rahat eder
Aypare Lena94 12 haftalik iken bakarlar ense kalınlığına falan normalde.. hakkında hayırlısı olsun kardeşim 💕 2li taramayi bekle bakalım..
Aypare Lena94 12 haftalik iken bakarlar ense kalınlığına falan normalde.. hakkında hayırlısı olsun kardeşim 💕 2li taramayi bekle bakalım..