Mutluyuz_123 asla tavsiye edilmiyor karbonhidrat yüklemesinden başka bir şey değil besleyici bir özelliği yok sadece karnını doyurmaya bebeğe kilo aldırmaya yarar. Ama böyle bir kiloyuda kimse istemez zaten. Benim araştırmalarım bu yönde doktorlar tavsiye etmiyor. Pirinç biz büyükler için bile zararlıyken bebeğe mama olarak yapmak bana mantıksız geliyor zaten