Semas öncelikle bir doktorunuza danışın. Bize doktorumuz bu havada ev ne kadar sıcakta olsada her alt açmada bebeğin poposunu yıkamayın idrar yolu enfeksiyonuma davetiye çıkarıyorsunuz dedi. Kaynatılmış ve soğumuş suyla pamuğu ıslayıp onla altını siliyorum. Temiz bir pamukla kurulayıp öyle krem sürüyorum. Islakken sürünce iyileşmesi gecikiyor. Günde 1 kere 5 dk altını açık bırakıp cildin hava almasını sağlıyorum. Bir açmaya bolca sudocream, bir açmaya mustela ve bir açmayada hametan sürüyorum. Ben bebeğimi mama arttı meme besliyorum. Mamadan kaynaklı sorun yaşadık. Cildiye götürdüm, doktor tavsiyesi ile hametan ve trosyd karıştırıp sürdüm. Uzun uykuya yatacağı zaman kalın bir tabaka oksinz sürdük. Böyle geçti çok şükür.