Aasdd şartlara göre değişir benim göğüs ucum yok ikiz annesiyim bebeklerim yoğun bakımda kaldı hem emzirdim hem sağdım göğüs ucum olmadığı için bebeklerim damağıyla ezip çıkarmaya çalıştı her emmede hala daha öyle yapıyorlar dolayısıyla kapak ve göğüs ucu kremi işe yaradı marka aramadım eşime dedim git ne bulursan al gel dedim e bebeğin kendi markasını almış memnun kaldım delikli hava alıyor akan sütü muhafaza ediyor