blovec hiç bir şey olmuyo iki gebelimde de oldum yani vajindan urtason zararı hiç yok ne bebye ne aneye zaruri yok güven rahatliyla yapabilrsin hem bu çok abartılacak birşey deyil gebelik kese ve bek karında zor gorundgu için cnm sıkıntı olmaz sitres yapma gorürsün ins🥰🥰🤰🤰