Ayseeegull Ay 35+1 olduk. 28den beri bebeğim baş aşağıya. Bugünden beridir o oynadıkça özel bölgem de baskı ve ince ince sızı şeklinde ağrı hissediyorum. Normal mi ya oynadıkça sizin de kasıklarınız da ve özel bölgeniz de baskı sızı oluyor mu
Mia0121 Ayseeegull 36 bendede sızı var yanmada var bugün hep lavabo hissi yaşadım sinirlerim bozuldu resmen😒
sem1 Ayseeegull bende 35+1 deyim bebeğim sert hareket ettikçe idrarım geliyormuş gibi onun dışında geceleri özellikle bacak aralarım ağrıyo sanki kesik acısı varmış gibi
Aayyss Ayseeegull benim 4. Aydan bu yana pelvis kemiklerim ağrıyor şimdi 8 bitmek üzere arttı sordum doktor normal dedi suyunuz filan normalse açıklık yoksa normalmiş öyle dedi
Lavinia1924 Ayseeegull merhaba benimde 29 da dönmüştü şua 35+3 uz aynı durum haftalardır bende yaşıyorum. Bazen yürüyemiyorum bile ama yapacak bisey yok malesef kafası baskı yapıyor alanda daraldığı için hafta geçtikçe daha da hissettiriyor
Aayyss Ayseeegull yapabiliyorsanız yürüyüş yapın sonra dinlenin bi de doktorum bana kalsiyum magnezyum içeren bi ilaç verdi yanı sıra gün içinde ayran tüketmeye özen gösteriyorum bana iyi geliyor
Serba Ayseeegull benimde 35oldu yatarken dönerken bile çok acıyordu 2hafya sürdü şuan 37olucam bir tık geçti bende hiç geçmicek sanmıştım çok zor bir durumdu