Senem112 Kızlar bebeğim 34+2de makattı. Şuan 36+2yiz. Önceden anlıyordum makat olduğunu kafasını kaburgama dayıyordu kasıklarıma tekme atıyordu. Ama şuan anlayamıyorum. Karnımın sol tarafı sertleşiyor sadece. Siz pozisyonunu nasıl anlıyorsunuz
Ceydanur12 Senem112 bende daha az önce bununla ilgili bir post attım bakıp yorum yaparsan sevinirim o kadar sert tekme atıyor ki direk vajinamda hissediyorum zaten değiştirse emin ol hissedersin
K-Canseven Senem112 Göğüs altınızın biraz rahatlaması lazım. Mide sorunuzu varsa onun da hafiflemesi lazım
hunilimom Senem112 yanlarinda ufak çıkıntılar oluyorsa genelde yanların ağrıyorsa midene baskı çok yoksa dönmüştür
Senem112 Ceydanur12 senin haftalarında bende o şekilde hissediyordum tekmelerini. Ama şimdi tekmeden ziyade gerildiği için sol tarafım taş gibi oluyor anlayamıyorum neresi başı neresi poposu
K-Canseven Senem112 benim bebek baş aşağı pozisyonda. Sol tarafıma sırtını yaslamış durumda . Sol karnım daha sert ve dolu.
Ceydanur12 Senem112 açıkçası ben hiç anlayamıyorum başı ve poposu neresi ama ayaklarının nerede olduğunu biliyorum benim de sol tarafımda toplanır ve sertleştir karnım ayrıca karnımın yamuk durduğunu bile fark ediyorum bas baya kayıyor
Senem112 K-Canseven karnım zaten hep aşağıdaydı benim. Sadece kafasını dirediğinde mideme kaburgama baskı oluyordu şimdi yine direniyor ama çok baskı hissetmiyorum. Ya biraz daha aşağı indi yada döndü ama dönse vajende baskı hissetmez miyim?
Senem112 Ceydanur12 benimde yamuk duruyor gerildikçe falan. Doktorum artık haftandan ötürü tekmeden ziyade gerilme hareketlerini hissedersin çok normal bu dedi. 4 5 gündür anlayamıyorum hiç çokta merak ediyorum döndü mü dönmedi mi
K-Canseven Senem112 her zaman hissedilmiyor. Hala yerleri olduğu için hareketleri de her yerde hissediliyor