Yarın sabah 8de yatışım yapılacak ve epidural sezeryana gireceğim. Bebeğim muhtemelen öğlen gibi kucağımda olur. Aşırı heyecanlıyım ve aynı zamanda çok korkuyorum. Epidural olmuş annelerden moral ve bilgi rica ediyorum. Acıyor mu?, ne kadar sürüyor?, sonrasında nelere dikkat etmem gerek? Vs vs.
Ayrıca göz açıp kapayıncaya kadar geçti bu hamilelik. Bebeğimin tekmelerini çok özleyeceğim 🥲