Kehiylun Haftalık hamileyim ve çok kötü gribim aynı zamanda öksürüyorum ateşim var kasıklarım ve karnım da ağrıyor serum bebeğe zarar verir mi sizce ?
Derinnmom Kehiylun ben sürekli acilde parol serum yaptırıyorum, giderken hamileyim deyin onlar zaten sadece serum veriyorlar
Feyzosunannesi Kehiylun hamileliğimi hep hasta olarak geçirdim her hafta nerdeyse hastanedeyim, boş serum takıyorlar yada parol takıyorlar, hamile olduğunuzu söyleyin mutlaka doktora
aslivrl12 Kehiylun parol yapabilirsin doktorum parolun sıkıntı olmadığını söyledi bende girip olmuştum yaptım
Fener1608 Kehiylun Ben de 11. Haftadamda grip olmuştum mecbur serum taktılar şimdi 20 haftalık olduk bir sıkıntı olmadı çok şükür