28 haftaligim ilk seker yuklemem yuksek cikmisti bugun ise suyun fazla ileriden gidiyorsun dedi ikinci seker yuklemesi yapilacak yuksek cikarsa insulin kullanabilirsin dedi cok moralim bozuldu siz bu durumda ne yaptiniz kacinci haftaya kadar ilerlediniz saglikli dogum yaptiniz mi? Erken dogum riski oluyor dedi cok canım sıkıldı