Kızlar merhabalar. Öncedende söylemiştm 3 kaybım var. Şimdi herhangi bir sorun var mı diye araştırıyoruz. Doktor şeker yuklemeside yaptır dedi. Bunun için hangi bölümden randevu alıcam ? Ve hastaneye giderken eczaneden şu şeker yuklemesi için kullanılan içeceği alıp mı gidicem nasıl yapıcam yaptıranlar bilgi verebilir mi ?