Arya10 neden kızsınlar kayıt yerine sorun kan sonucum çıktı mı diye çıktıysa çıktısını veriyor zaten bunda kızacak bişey yok ben orda bekledim sonucu 1 buçuk saate çıkar dediler 1 buçuk saatte 3 kez sordum çıktı mı diye bakıp söylüyorlar kimse ters bişey söylemedi