Canlar burda kilolu haftasından önde giden gebeliklerin yarısından çoğunda gebelik şekeri oluyor. Gebelik şekeri olmayan diğer azınlıkta ise bu durum genetik. Ondan takılma hiç. Doktorun sağlıklı dedikten sonra hiçbir şeyin önemi yok. Doğum için de büyük bebek zaten iyi olmuyor. Doğduktan sonra kilo almaları çok çok daha iyi