Bayanlar bundan 3 yıl önce eşimde ileri hız sorunu çıktı doktor reçetesi ile Zeucit kullandık 2 ayında hamile kaldım bebeğimi 4.5 aylıkken karnımda öldü. Sorum şu ben hiç korunmadım ama hamile kalmadım kafayada takmadım acaba yine aynı sorun var galiba burda da takip ediyorum bu sorunları sorum şu Zeucit mi kullasak yoksa proxeed plus” u mu? Hangisi daha iyidir? Kafam çok karıştı