Kizlar 3 buçuk sene önce kızımı zorunlu sezaryen ile doğurdum (39+5te bebeğin suyu azaldığı için suni sancı verildi normal olmasını bekledik ama açılma olmayınca suyuda bitince sezaryene aldılar)
Şuan 35+1 haftalık hamileyim, normal doğum o kadar içimde kaldı ki çok istiyorum korkuyorum da ama sezaryen sonrası o iyileşme süreci çok zorlamisti beni, ondan daha zor degildir diye düşünüyorum. SSVD yapan varmı aranızda bilgi verirmisiniz