Merhaba iyi akşamlar ❤️ Bugün itibariyle 20. Haftamız doldu. Kaçıncı aydan itibaren sağa yatış sakıncalı ? Ben ara ara sırt üstü yattığımı fark ediyorum gece uyurken; sola dönmeye çalışıyorum. Ama oturma odasında uzanırken en rahat sırtüstü uzanınca oluyor. Sırtüstü uzanmamın kaçıncı aya kadar sakıncası yok. Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi 🥹❤️🌺