Beyzabyr 37 de 1cm açıklıkla gezdim 38+2 de sancım geldi doğum yaptım canım sürecin nasıl olunacağı bilinmez kimisinin sancısı gelmez suni vermek zorunda kalırlar kimisinin açılması olmaz :) ama açılmanın olması güzel birşey bol bol ördek yürüyüşü sıcak duş yürüyüş yapıp merdiven çık sancıların gelir inşallah gelmezse de doktorun suni önerir diye düşünüyorum :)