Nazlicinar Kızlar 28 haftadan beri erken doğum riskim vardı şükür bu zamana geldik akşamdan beri sancı geliyor ama yoğun değil ama lavaboda sümük gibi akıntı geldi peceteye sildim devamı gelmedi bu doğum belirtisi olabilirmi ilk kızımda böyle şeyler yaşamadım prematür doğdu direk aldılar sancı olunca.
MeLikeKkbarutu Nazlicinar Anlatılana göre doğum belirtisi . Son zamanlarda zaten sancı şiddetini artırıyor. Çekilmez hal alıyor. Doktoruna haber versen iyi olur. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasib etsin İnşaEllah 🙏
Nazlicinar Doktora haber vermedim hastane yakın sıkıntı olmaz sancı sıklaşirsa haber vereyim dedim.sagolun allah hepimizin bebeğimizi saglikla kucagimiza almayı nasip etsin canım.