pnar8007 bebek doğduktan sonra sağlıklı ise sorun olmazsa almazlar ama sıkıntı gelişirse alırlar kilo ay hiç önemli değil küveze girme kriteri zaten sağlık durumudur bebeğin şekeri olan annelerin bebeklerinde de genele bebek etkilenir sizin bebeğinizin gelişimi iyiymiş etkilenmeyen kısımdaymış Allah’a Şükür ki alınmamış benim bebeğim alındı daha kötü de olabilir. Kafanız karışmasın kilosu haftası olarak bakmayın doğum sonrası belli olur 40 haftalık 4 kilo bebekte yaşayabilir sorun.