Iyi akşamlar 2 cocugum var 7 yil aradan sonra tekrar gebelik düşündüm 2 kere aralarinda 1 sene varken düsük yaptim sizce neden oluyo veya tekrar düsünursem tekrar mi düşer doktor normal tutunamamis gebelik dedi bu durumu yaşayan arkadaslarimiz neler yapti nasil bir yol izledi