Bus123_ Kızla bu gün doktora gittim 36+3 oldum doktor 2800 dedi ve karın çevresinde gerilim var haftaya cuma gel düzelmese doğumu başlatalım dedi başına gelen var mı
Busraunsl Bus123_ kilosu gayet yerinde, her bebek aynı olacak diye bi şey yok genetik faktörler etkiliyor elbet. Beslenmene su içmene dikkat et düzelir. Bana da aynı şeyler söylendi doğuma almak istediler ben beklemek istedim
Elaerol Bus123_ şuan 36+4 kontrole 36+1 de gitmiştim 2,250 gr bebek karın çevresi 4 baş çevresi 2 buçuk hafta geri olduğu için perinatoloji Salı gel yatışını yapcaz dedi
Bus123_ Busraunsl yani haklısınız benim ilk doğumunda da 3200 doğdu 2 gün sonra 2900 düşmüştü ztn çocuklarım çok kilolu olmuyor hayırlısıyla sağ salim kurtulsaydim stres iyice arttı
Bus123_ Elaerol yani bir faydası olmuyor karnimizda durmasını Rabbım sağ salim hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah canım
Semanur60 caglads aynı bende 36 olacam bakalım nasıl olacak bana da haber ver canım Bana 1 hafta karın çevresi geriden geliyor dedi sana da mı aynısını söyledi
Bus123_ Semanur60 bana da karın çevresi geriden geliyor dedi haftaya gel yatış yapalım dedi gittim geri gönderdi yarın geri çağırdı stres yapmaktan sa hayırlısıyla kurtulalım