Deletedmom_112 canım bende 0 3 çok aldım bebeğim şuan 36 günlük 6 aylık tulumlar 6aylik zibinlar.almak zorunda kaldım. Çok az al 0 3. Giyilmeden elimde kaldı valla çok hızlı büyüyorlar zıbın olarak 3. Ve 6 aylık al 50 cm yani 0 aylık 2 tane almıştım sadece 2 kez anca giydi o yüzden az al
Tulumlar 3 aylık 62 cm almıştım 2 3 hafta giyebildi sonra hemen 6 aylığa geçtik biraz bol ama daha rahat ediyor bebeğim içinde diğer türlü bacakları falan katlanıyordu