Ben bugün 8+0, 2 gün once hafif lekelenmem oldu. Kontrole gittim bebek iyi görünüyor dediler. Bende hormonal fitil ve ilaç kullaniyorum birsure dir. İlişki yaşamadım.
Ama ilk lekelenme degil shimdiye kadar arada bi hep oluyordu. Birkere hatta kırmızı kan gelmişti ama çok değil. Yani kensini korkutma. Agrin xoksa ve kanama az ise, kendiliğinden durursa, korkma.. Devam ederse dokora görün.