Ozgeyk İkili tarama testi sonucumu devlet hastanesinde randevu bulamadığım için hala öğrenemedim, sekreterden sonucumu istedim vermedi 14 haftaligiz şuan bir sorun olur mu
ozgeerkan73 Ozgeyk bir sorun olmaz diye biliyorum , bende dün yaptırdım ikili testi 15 gün sonra sonuç cikicak dediler , devlet hastanesinde randevu bulmak sıkıntılı
1palyaco Ozgeyk sonuç için randevu gerekiyor mu ben sonuç için direkt giriyorum devlet hastanesinde .
Mucizem_m30 Ozgeyk kan alma yerine gidip sorunca veriyorlar diye biliyorum bir de bizim burada randevu bulamadiğimiz zaman sabah erkenden gidip sonuç göstereceğim deyince sira veriyor