3bebekannesiii Kızlar 23 haftalık oldum kıyafetleri yıkayıp utulesemmi şimdiden agırlastım çünkü herseyı de hazır eksıgı kalmadı çantamı hazırlasam çokmu erken
Fundabshnn 3bebekannesiii Erken değil canım hazırla dursun hiç bişey olmaz sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻🌸
Nili4321 3bebekannesiii neden erken olsun bende 28 de herşeyi hazırladım kıyafetleri yıkadım ütüledim odasını hazırladım hastane çantasını hazırladım üstümden tır kalktı şu an 35 deyim iyi ki yapmışım kıçımı yerden zor kaldırıyorum. Hem dünya hali belli mi olur hazır şekilde köşede dursun ferahlarsınız
3bebekannesiii Nili4321 erken doğum riskim var bende yapabılıyorken yapmak istiyorum aslında üç tane daha çocuğum var yoksa fırsat bulamıycam gibi gelıyo