gamzeturkmen01 Kızlar benim tshım 3.7 çıktı ilk gittiğim doktor yapti testi ve bir şey dememişti. Daha sonra gittiğim doktor eski testine baktı ve tehlikeli olduğunu söyleyip endokrine gonderdi. Doktora salı günü gidicem ama endişeliyim bu durumu yaşayan var mı ?
_almirasmom gamzeturkmen01 valla ben 3 senedır euthyrox kullanıyorum kızımdada devam ettım suankı hamılelıgımde kullanıyorum 75 mg ılac kullanmama ragmen yukselıyo suan sabah aksam almaua başladım
Baharoloji gamzeturkmen01 benim 5 küsurdu sizin çok az yüksek 2,5 gibi isteniyor sağlık ocağında bakıldıysa tekrarlayın öncelikle hastanede dahiliye ya da endokrin bölümü gerekli görürse ilaç bağlıyor iki gebeliğim de de kullandım ara ara tekrar baktırın doz ayarlaması yapılıyor
caglads gamzeturkmen01 gebelikte tsh sıkıntılı bi durum sınır 3 olarak belirlenmiştir ilaç verecektir doktorunuz mutlaka düzenli kullanmaya özen gösterin bebek gelişiminde etkisi baya büyükmüş benim doktorum öyle demişti gebelik öncesinde de bende vardı tsh yüksekliği ilacı aç karnına kahvaltıdan 1 saat önce için daha çok etkisini görürsünüz tsh yükselmesi gebelikte normal ama
Bs3547 gamzeturkmen01 merhaba canım benim tsh yüksek çıktı 12çıkmıştı korkma benim bu ay 8düştü her ay dahiliye ye gidip kan veriyorum doktor ona göre ilacın dozunu ayarlıyor
curlysister Merhaba 4. Haftada hamileliğimi öğrendiğimde tsh 6.8 çıktı benim de. Hiç sıkıntı yapmayın hemen dahiliye ya da endokrine gidin. Şu an ilaç kullanıyorum 2.1’e düştü.
gamzeturkmen01 curlysister teşekkür ederim bende salı gününe randevu aldm da geç mi kaldm acaba diye korktum biraz
curlysister Bs3547 önce levotiron 25 mg kullandım düşmeyince 50 mg’a çıkardı doktor sonra da düştü zaten. Benim hamile kalmadan önce değerim normaldi hamilelikte yükseldi
curlysister Bs3547 ayarlayabilmek için doktor 2 hafta sonra çağırmıştı beni isterseniz siz de bir ay beklemeden gidin en azından içiniz rahat etmiş olur yeterli olup olmadığını görürsünüz
curlysister Bs3547 hiç telaş yapmayın düzenli alın ilaçlarınızı sanırım 5 gün içinde etki ediyormuş. Bir de progestan kullanmıştım ben. 2 hafta sonra da kontrole gidersiniz gönlünüzü ferah tutun 🙏🏼
_almirasmom gamzeturkmen01 sıkıntı olcanı zannetmıyorum kızım down sendrıomlu ama bunun ılıskı sırasında dollenme asamasında parcalanma yasadını solemıstı genetık doktoru
NNffss Bende de var tiroid normal yaşantımda da şu an gebeliğimde de yaşıyorum bunu 7ydi ilk öğrendiğim de gebeliğimi şu an 3 düzenli bi şekilde ilaçlarını kullan emin ol düzelir korkma hiç