Kızlar ilk gebeliğim olduğundan tecrübesizim bebek bikaç gündür hep biyerde toplanıyo sol tarafımda belli ediyo kendini top gibi bu durum tam olarak nedir neden böyle acaba normal midir korkuyorum muayeneye 2 gün var daha kasılma denen şey bu değildir demi