Yakut16 aslında zaten ikiz gebelik süreci 40 hafta değil 36 hafta yani haftanızi nerdeyse tamamlamış siniz Allahın izniyle sağlıkla atlatırsınız bebisleriniz in çoğunlukla sağlıkli doğduğu bir hafta dasınız korkmayın, bana doktorlar 30 u görürsek ne ala diyorlardı
Burda da o haftalarda doğum yapıp güzel süreçler atlayanlar var, daha da erkeni bile var
Belki bir kaç gün müşahede ye alırlar ama kuvoz e alınmak illa kötü bsyden değil takip amaçlı da olabiliyor.
İçinizi ferah tutun dualara sarılım Rabbım hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin,🤲🏻🌸