Sedaorhnn Gecem gündüzüm birbirine girdi valla yaa ne uykusuzluğum bitiyor ne sürekli gelen tuvaletim bitiyor. Valla isyan değil ama gözümden uyku akarken bir anda kuduran oğlum sayesinde cin kesilmem🙈
Blackmelody Sedaorhnn gumusizl Solunuza yatin vurur vurur elbet o da sakinleşip uyur. Bende böyle yani 😍
tomurcukannesi Sedaorhnn benim oğlumda öyleydi😄 son 6 hafta uyumadım diyebilirim😄 bi hareketlerinden uyanıyodum bi çişim geliyodu bütün gece saat başı uyanıyodum.. uyuduklarımda gündüz saçma sapan saatlerdi😄ama doğduu ve uykuyu çok seven bi bebişko olduu gecede gündüzde çok güzel ve düzenli uykuları en başından beri kendi uyuyo 2 ayı devirdik bile😍 darısı başınaaa
Momofthemert Sedaorhnn ya çok zor bi durum ama inanın doğum sonrası için prova oluyor bi yandan ben ilk hamileliğimde son 3 ay uyuyamadım sabahlara kadar allahtan çalışmıyodum ve öğlene kadar uyuyodum uykum hafiftir zaten neyse bebeğim doğdu eve geldik tabiki aşırı zor gelmiyo mu ama bebeği yatırırdım mesela eşimle sarılırdık 3 saniyede uykuya dalıyodun diyo gözümü kapattığım gibi uyuyakalıyodum ilk bir hafta sonuçta ilk uykusuzluk zamanları şimdi 2. Hamileliğim 16 aylık bebeğim var çok şükür gece uykusu çok güzel pek uyanmaz zorlamadı beni ama şimdi ona rağmen uyuyamıyorum ve onunla sabah kalkıyorum 2 haftamız kaldı iki bebek olucak ve vücut yine bu duruma alıştırma yapıyo bu yönden bakınca çok iyi doğumdan sonra anlayacaksınız 😊
ozgeya Sedaorhnn benim bebeğim de doğru düzgün uyumayan,sürekli kıpır kıpır bir bebekti karnımda.hele ki geceleri parti veriyordu resmen. Doğdu hala aynı🤦🏼♀️ Doğru düzgün uyumuyor bitkisel hayatta dolaşıyorum😁
gumusizl Aynısını yaşıyorum. 29+4 üm oğlum hareketlerini hissettiğimden beri kuduruk. Artık geceleri uyutmayacak derecede hareketli. Soluma yatıyorum yatağa doğru bastırıp sağ tarafımdan yukarı ittiriyor kendini. Sağa yatıyorum nefes alamıyorum. Sırt üstü yatsam pıt pıt her yerden vuruyor. Vallahi yatağa 12 de yatıyorum 4-5 te anca uyuyorum sayesinde.. doğumdan sonra da böyle mi olacaklar acaba benimki tam gece kuşu
Sedaorhnn gumusizl aynı benimkide öyle allahım resmen enerji patlaması yaşıyor sıpa beni gece uyutmuyor gündüzde keyfine bakıyo 😁yatakta yatamaz oldum koltukta uyuyorum valla 1aydır tv bakarken bayılıyorum 😂
Papatyamoms gumusizl bırakın vursun :) bu rahatsız olduğunu değil aksine rahat bi pozisyon olduğu için hareketlendiğini gösterir. Siz o rahatsız oluyo diye dondukcede her döndüğünüzde ki pozisyona ayak uydurmaya çalışır hiç rahat edemezsiniz sola yattığımda mesela o şekilde kalsanız bi süre sonra sakinlicektir ben 35+6 yim çok şükür suanlik bi sıkıntım yok
gumusizl Sedaorhnn ben oturduğumda uzandığımda da aynı ki hele öne doğru biraz eğilerek oturursam masaya doğru falan hemen başlıyor kasıklarıma vurmaya 😅 her bulaşık yıkadığımda pıt pıt vuruyor su sesine tepki veriyor sanırım 😂
Sedaorhnn Blackmelody sol yanım çürüdü valla minik adam doğduğunda valla ilk işim yüzüstü uyumak istiyorum 😁
Sedaorhnn [bilinmeyen] ayyy kuzenlerimde hep bunu söylüyor ama azıcık sabahları rahat bırakıyorda gece uyutmadığını sabah izin veriyor🤣
Sedaorhnn Ceylanim valla şuan teve2 merhamet izliyorum izlerkende ağızım boş durmuyor 😁 sağlıkla gelsinlerde yinede özledim uyumayı 🤭🙈
Sedaorhnn [bilinmeyen] ben gece sancı tutacak diye korkuyorum benim kocam uykudan zor uyanır aklını toparlayana kadar ben evde doğururum gibi geliyor 😁kendide sürekli inşallah gece doğuruyorum diye kaldırmazsın çok korkuyorum diyo😂
Sedaorhnn Almilam inşallah yaaa öyle bakınca çok iyi diyoruz ama yinede bi yerde oyyy diyosun 🤭ama hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım sende güzelliklere büyüt evlatlarını rabbim hepsini nazarlardan korusun bizlerde sağlıklı bi doğum yapalım 🙈😄
Duyguanneoluyor Sedaorhnn ilk gece hareketlerini kaçıncı haftada hissettiniz 21+5 olduk gece deliksiz uyuyorum hiç hareket etmiyo geceleri yada ben hissetmiyorum 😀
Sedaorhnn Duyguanneoluyor ozaman bende çok rahattım 😁şimdi o minik ayaklar nası batıyo 😂ama sonra durmadan tepinen bir minik adam 😁
Duyguanneoluyor Sedaorhnn kaçıncı haftada gece hareketleriyle uyandırdı sizi bnde kızımın hareketlerine uyanmak istiyorum 😀😀