aykar  https://imgyukle.com/i/yOzu36 Testime bakar mısınız? Yumurtlamadan sonra 9 gün silik çizgi gördüm ama çok silik tabi fotoğrafta görebilen var mı?
bsra4213 aykar çok çok silik bir çizgi gördüm sanki yumurtalamadan 12-15 gün sonra yapın diyorlar erken yapmışsın canım 2-3 gün daha bekle bir daha yap
Asiyam__010 aykar evet cok silik ama var 2 gun sonra sabah idrarınla tekrarla canim mutlaka haberdar et bizide🥰
mombarbie_ aykar bende böyle öğrenmiştim sabah ilk idrarla tekrarlayın netlesme oluyor zaten kan vermiştim 10.gun 23tü
aykar turkan403 evet 5 dk içinde çıktı ben beklemiyordum bu kadar erken çıkmasını bol testim var diye 9. günden başlayayım dedim yarın sabah tekrar yapacağım bakalım
aykar  https://imgyukle.com/i/yOt1oS bu sabah 10. Gün itibariyle sonuç bu açıp çektim fotoğrafta gözümün gördüğü gibi çıkmıyor ne yaparsam yapayım ama dünden bugüne ciddi bir artış da yok. Hem zaten erken diyorum hem de hassas testlerin azizliği gibi geliyor nedense bugün pek bir ümidim kalmadı .
aykar Yurt dışında yaşıyorum burada öyle kafamıza göre kan veremiyoruz. Zaten çok çok erken şu an elimde çok gebelik testi var diye yapıyorum. Regl olmaz isem her gün çekip atarım buraya gün gün ne olacak çok merak ediyorum☺️
Zeynepekincim aykar bende yumurtlama dan sonra yaptım silik çıktı başta İnan madim sonra tekrar aradan 2 gün geçti yaptım hamile olduğum öğrendim
aykar https://imgyukle.com/i/yjnoB1 Evet kızlar takip edenleri güncellemek için foto attım bugün çabasız şekilde görünür ikinci çizgim çıktı 4. Dk da yine ve yine çok erken ama öylesine başladığım test maceramda koyulaşma görmeye başladım reglim takvime göre dündü. Olursa ilk gebeliğim olacak erken sevinmeyi sevmem soğuk kanlı bir şekilde gün gün test yapmaya devam edeceğim ☺️
DryMtlTpc Tebrikler canım idrars göre hamilesin☺️ umarım her şey güzel devam eder doktora git mutlaka