İyi akşamlar kızlar, 2 düşüğüm oldu 2.düşüğümde kan uyuşmazlığı olduğunu öğrendik iğnesini oldum. Kan pıhtılaşması varmı diye test yaptırdım sonuçlarım temiz çıktı genetik test verdim 10 gün sonra belli olacak ama ben çok sabırsızım bian önce hamile kalmak istiyorum benimde bebeğim olsun istiyorum çok fazla kafaya takıyorum kendi kendimi yiyorum iyi bir doktor buldum özelde ama muayene ücreti çok pahalı 2000 TL’ymiş acaba hamile kalmadan önce mi gidip ona bakılsam yoksa hamile kalmayı mı bekliyeyim kafam çok karışık