gumusizl canım bende de gebelik şekeri vardı diyet verdiler ve ben çok dikkat ettim hiç diyetin dışına çıkmadım ultrason da 3300 dediler ama bebiş 2900 doğdu 🙊
Ben makat geliş olduğu için mecbur sezeryan oldum ama herşey yolunda gitseydi normal doğum yapabilirsin demişti doktorum.