Selam bayanlar sağlık ocağında rutin kan ve idrar tahlili yaptırdım crp yani enfeksiyon yüksek çıktı. 4. Ayımdayım, sizin hiç yükseldiği oldu mu ? Sağlık ocağı doktorum kum döküyor olabilirsin dedi yarın direk kendi doktoruma görünecem yarına kadar benim gibi böyle sorun yaşayan oldu mu merak ettim ?