Selamın aleyküm güzel anneler 36+3 günlük hamileyim sabah kontrolüm vardı bi sıkıntı çıkmadı sancı falan ama 1 saattir falan ara ara kasık agrım oluyo sizce normal mi adet olacakmışım gibi bi agrı . Yakancı sancılardan olabilir mi varmı benim gibi olan 😔