Merhaba hanımlar ben bebek kiyafetlrini 30derecede attım makineye çıkardığımda büyük şoka uğradım 😱 hepsi küçülmustu bu arada çamaşır makinemin markası Vestel karışık ayara 1saat yıkamaya atmıştım bizim kıyafetler bu şekilde küçülme olmuyor neden böle olmuş olabilir hangi programa ve kaç dereceye atmam gerek ? ?